Welcome To PSPGhetto ! The Land Of Everything PSP ! Forum Index  
 FAQ  •  Search  •  Memberlist  •  Usergroups   •  Register  •  Profile  •  Log in to check your private messages  •  Log in
 fuck family friends fuck just fuck View next topic
View previous topic
Post new topicReply to topic
Author Message
prmlscreem
Screemin' Admin!


Joined: 17 Aug 2011
Posts: 12783
Location: basement

PostPosted: Tue Sep 26, 2017 3:58 am Reply with quoteBack to top

I'm so pissed right now it's not even funny
family sucks sometimes you got older brothers trying to out do younger brothers
how the fuck why can't people just respect each other?
let them have there good news?

instead of finding out first and then making a plan for their news
one tells you their expecting a baby omg happy as fuck
then you figure out the older brother told you they are getting married to their girl just a few days before (3 years away) 3 freakin years wtf
everyone all secret like don't say anything to anyone.

I go to the fair after telling my oldest son I have no idea whats what
(no biggie)
I come home to the news a ex-coworker had a seizure and passed away.
he was a young man in his 30's had a 4 or 5 year old daughter.
he had them at work anywho
he's gone such a sweet guy
at the same time a co-worker I swear is drinking on the job is posting crazy shit on line
I try to talk with her
but I got another user
on my ass to contact his ex girl which he knows we are still friends

so basically I shut my phone off because I'm over that shit
it makes me sad because I couldn't reach out to my real friends

what I have learned if you are friends with someone don't be friends with their partner
cause fuck it sucks
View user's profileSend private messageSend e-mail
Kwa



Joined: 09 Jan 2016
Posts: 9204
Location: Newark, NJ

PostPosted: Sat Sep 30, 2017 5:28 am Reply with quoteBack to top

This might be off topic, but i do have a friend that's in a relationship, so don't be friends with the girlfriend, do u mean something like that?...

_________________
Image
View user's profileSend private message
prmlscreem
Screemin' Admin!


Joined: 17 Aug 2011
Posts: 12783
Location: basement

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 1:32 am Reply with quoteBack to top

Kwa wrote:
This might be off topic, but i do have a friend that's in a relationship, so don't be friends with the girlfriend, do u mean something like that?...


ya it's exactly like that
freakin Christ I was having my own shit going down with my REAl LIFE people
and this guy gonna fuck with me about his on line girl who he basically insisted on being friends with to the both of us.
so we became friends she is actually very cool
they break up a bit back he keeps getting his wires crossed ..oh he needs closer yeah it's over get over it
and I need to delete her from my friends ..NO I don't I don't have any problems with her
it's still fucked
View user's profileSend private messageSend e-mail
Kwa



Joined: 09 Jan 2016
Posts: 9204
Location: Newark, NJ

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 2:48 am Reply with quoteBack to top

U know what it sounds like to me, the man is being immature, think that another person might try something, which is what i don't like, i could be cool with the girlfriend but that's doesn't mean i gonna try something, i don't want her, i was cursed out one morning, few months back...

_________________
Image
View user's profileSend private message
prmlscreem
Screemin' Admin!


Joined: 17 Aug 2011
Posts: 12783
Location: basement

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 2:52 am Reply with quoteBack to top

Kwa wrote:
U know what it sounds like to me, the man is being immature, think that another person might try something, which is what i don't like, i could be cool with the girlfriend but that's doesn't mean i gonna try something, i don't want her, i was cursed out one morning, few months back...


it's a bunch of stuff rolled into one once I got to know the girl she was just a very nice person I still think so
the dude has just been drinking and being crazy
View user's profileSend private messageSend e-mail
Kwa



Joined: 09 Jan 2016
Posts: 9204
Location: Newark, NJ

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 2:55 am Reply with quoteBack to top

See, it's good that a person is in a relationship, but it shouldn't have to messed up your life, when the man is being controlling...

_________________
Image
View user's profileSend private message
prmlscreem
Screemin' Admin!


Joined: 17 Aug 2011
Posts: 12783
Location: basement

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 3:12 am Reply with quoteBack to top

Kwa wrote:
See, it's good that a person is in a relationship, but it shouldn't have to messed up your life, when the man is being controlling...


for real I put him in his place!
I'm an adult no one tells me who I can or can not be friends with LOL
View user's profileSend private messageSend e-mail
Kwa



Joined: 09 Jan 2016
Posts: 9204
Location: Newark, NJ

PostPosted: Thu Oct 05, 2017 1:01 pm Reply with quoteBack to top

Straight, don't let a man control u, and ur social life
Shit, if i had a girlfriend, if she wants to go out with her friends, i ain't gonna stop her, she might not want to go out with me, all the time, having friends is cool. If a man was to talk to her, it my girlfriend's decision if she wants to talk back or not, but still have to be somewhat wary..
But sadly, i ain't in a relationship yet anyway..

_________________
Image
View user's profileSend private message
Display posts from previous:      
Post new topicReply to topic


 Jump to:   



View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: All times are GMT

Hosted by ForumCity